Hoe kan je PostNL bereiken?

Op de website www.postnl.nl kun je alle informatie vinden over de klantenservice. Het telefoonnummer van de PostNL klantenservice is 088-8686868. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 19:00 uur. Ook via WhatsApp kun je PostNL bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur.

Hoe kom ik in contact met PostNL?

Klik op de knop 'contact opnemen' hieronder. Daan toont je een aantal opties om je klacht in te dienen. Je kan chatten, bellen, een bericht sturen via Facebook of Twitter of een brief schrijven. Ook kan je kiezen om een reactie te krijgen per e-mail.

Hoe stuur ik een mail naar PostNL?

Stuur dan een e-mail naar info.adreswijzigingsservice@postnl.nl.

Waar is mijn pakket gebleven PostNL?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender. Ben jij de afzender?

Is PostNL zakelijk telefonisch bereikbaar?

De beste oplossing voor je zakelijke post? Wij denken graag met je mee. Bel ons op 088 – 868 68 68. We zijn bereikbaar van ma t/m vrij van 8.00 tot 19.00 uur.

Waar is mijn pakket gebleven?

Controleer de status van je pakket of post met track & trace

Of open de PostNL-app op je telefoon. Meestal krijg je de track & trace-code van de afzender, bijvoorbeeld via een bevestigingse-mail. Ben jij de afzender? Dan vind je de track & trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt van het PostNL-punt.

Wat moet je doen als je pakket niet aankomt?

Als je dus niks hebt ontvangen moet de webwinkelier in actie komen. Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt.

Waar kan ik klagen over PostNL?

Klacht indienen als ontvanger post

En heeft u die niet of te laat ontvangen? Vraag de verzender dan om een klacht in te dienen bij het postbedrijf. U kunt ook zelf een klacht indienen bij het postbedrijf. Hiervoor kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als ontvanger op Consuwijzer.nl.

Wat te doen als je post niet aankomt?

Klacht indienen als ontvanger post

En heeft u die niet of te laat ontvangen? Vraag de verzender dan om een klacht in te dienen bij het postbedrijf. U kunt ook zelf een klacht indienen bij het postbedrijf. Hiervoor kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als ontvanger op Consuwijzer.nl.

Hoeveel kost PostNL bellen?

Of heeft u andere vragen over de diensten van PostNL? Neem dan gratis telefonisch contact op via het telefoonnummer 088 – 22 55 555.

Wat kun je doen als je pakket niet aankomt?

Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.

Wat te doen als PostNL je pakket kwijt is?

Je kunt in dat geval alsnog zelf de DHL of PostNL contacten over het pakket dat kwijt is. Zij kunnen het pakje misschien traceren. Maar lukt hen dat niet, dan verwijst het postbedrijf je terug naar de webshop. Zij kunnen een officiële klacht indienen bij de bezorger en het onderling verder oplossen.

Wat moet je doen als je post niet aankomt?

En heeft u die niet of te laat ontvangen? Vraag de verzender dan om een klacht in te dienen bij het postbedrijf. U kunt ook zelf een klacht indienen bij het postbedrijf. Hiervoor kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als ontvanger op Consuwijzer.nl.

Waar is mijn brief PostNL?

Weten welke post onderweg is? Met Mijn Post in de PostNL-app weet je 's ochtends vroeg al welke post er die dag in jouw brievenbus ligt. Je ontvangt een melding als er post onderweg is. Maar dat niet alleen; je kunt zelfs de post al bekijken.

Wat kost bellen met PostNL?

U kunt om verschillende redenen bellen met PostNL (0 cent p/m). Bent u bijvoorbeeld benieuwd wat het kost om ene brief of pakketje te verzenden?

Wie is verantwoordelijk bij zoekraken pakket?

Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden.

Wat te doen als een brief niet aankomt?

Het postbedrijf moet uw klacht in behandeling nemen. U kunt bijvoorbeeld bellen met de klantenservice, een bericht sturen of het contactformulier invullen op de website. Lost het postbedrijf het probleem niet op? Schrijf dan een brief of e-mail naar het postbedrijf.

Wat als PostNL je pakket kwijt raakt?

Neem contact op met de postbezorger

De postbezorger begint een onderzoek naar het verdwenen pakket. Levert dit niets op, dien dan een klacht in bij de bezorgdienst.

Waar blijft onbezorgde post?

Wat gebeurt er met onbestelbare post? Brieven of pakketten die we niet kunnen bezorgen, komen terecht op de afdeling Onbestelbare Stukken in Den Haag. Wij mogen van de rechter de brief of het pakket openen om de bestemming of de herkomst ervan te achterhalen. Lukt dit niet, dan wordt de brief of het pakket vernietigd.

Adblock
detector