Hoe kan ik chatten met Orange?

Hoe werkt Chat Messages op mijn mobiel? De dienst Chat Messages wordt automatisch geactiveerd als je telefoon compatibel is, of je nu een abonnement of een Orange prepaidkaart hebt. Het enige dat je nodig hebt is een compatibel toestel en de applicatie Berichten van Android.

Hoe kan ik Orange contacteren?

Heb je vragen over het Orange sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij Orange aanvragen, dan kun je direct met de klantendienst van Orange contact opnemen op: 5000 (met je Orange telefoonnummer) of 02 745 95 00 (met een ander nummer).

Kan ik Orange mailen?

Orange biedt geen e-mailadres, maar je kan een gratis mailbox aanmaken met Gmail, Yahoo! Mail, Mail.com of Outlook.com bijvoorbeeld. Belangrijk: Je hebt een e-mailadres nodig voor al je communicatie met Orange: facturen (op voorwaarde dat je ingetekend hebt op de webfactuur), getrouwheidsprogramma, nieuwsbrief, …

Is het nummer 5000 gratis?

Aarzel niet om te surfen naar www.orange.be/nl/hulp of bel naar onze klantendienst op 5000 (gratis met je Orange-nummer) of naar 02 745 95 00 (met een ander toestel). Je kan ons elke dag bereiken van 8u tot 20u.

Hoe kan ik een klacht indienen bij Orange?

U kan eventueel bij Testaankoop een klacht neerleggen maar natuurlijk kan u via de website van Orange ook een klachten formulier neer leggen.

Waarom heb ik geen bereik Orange?

Als u niet meer kan bellen, zet dan eerst uw gsm uit en opnieuw aan. U kan ook uw simkaart in een ander toestel steken om na te gaan of het probleem bij uw kaart of bij het toestel ligt. Blijft het probleem zich voordoen, dan kan u best onze medewerkers bellen op het gratis nummer 0800 95 96 2.

Heeft Orange goed bereik?

Dankzij zijn uitgestrekte netwerk dekt Orange vandaag 99 % van de bevolking voor mobiel bellen en mobiel internet, en meer dan 88 % van de bevolking voor mobiel bellen, supersnel mobiel internet en video calls.

Hoe stuur ik een mail naar Orange?

Open de website www.orange.be of via onderstaande button en kies “Contacteer ons” helemaal onderaan de pagina links. Dan kom je meteen terecht op het e-mail contactformulier.

Welk nummer moet je nooit bellen?

0088 of +88 nummers

Je telefoonnummer hoeft niet eens ergens bekend te zijn, ze bellen gewoon wat willekeurige 06 nummers. Neem nooit oproepen aan die beginnen met 0088 of +88. Bel ook nooit terug, dit kan je ontzettend veel geld kosten.

Welke nummers kosten geld?

Belt u naar een telefoonnummer dat begint met 0900, 0906, 0909 of 18? Dan betaalt u vaak extra kosten. U hoort vooraf hoeveel het gesprek kost.

Hoe formuleer ik een klacht?

Zorg dat alle belangrijke zaken in de brief staan:

  1. Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat.
  2. Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict.
  3. Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd.
  4. Voeg bewijzen toe als u die heeft.
  5. Reageert de ander niet?

Wat kost een klacht indienen?

Wat kost de Geschillencommissie

Een procedure bij de Geschillencommissie kost geld. Hoeveel dat is, hangt af van je klacht. Je betaalt gemiddeld tussen de €25 en €152,50. Dat is dus veel goedkoper dan een procedure via een rechter.

Hoe krijg je weer bereik?

Het beste wat je kunt doen als je geen netwerkverbinding hebt? Je telefoon opnieuw opstarten! Hij maakt dan opnieuw verbinding met het mobiele netwerk. Vaak lost dit het probleem op en heb je daarna weer als vanouds bereik.

Hoe krijg ik weer bereik?

7 oplossingen om het bereik van je mobiele telefoon te verbeteren

  1. Ga bij het raam of buiten staan.
  2. Zorg dat er geen ijzer of staal tussen jou en de zendmast aanwezig is.
  3. Ga omhoog, des te hoger je bent, des te beter het mobiele signaal.

Is Orange beter dan Proximus?

'Orange biedt meest kwalitatieve mobiele internet, bereik van Proximus is het grootst' In een uitgebreide mobiele internettest van Tutela wordt Orange als winnaar gekroond op vlak van verbindingskwaliteit. Proximus heeft dan weer het grootste mobiele bereik in België. Telenet moet het onderspit delven.

Wat is beter Orange of BASE?

Orange volgt als tweede de rangschikking met een dekking van 89,9 procent voor 4G en 87,2 procent voor 3G. Telenet/Base scoort lager met 82,5 procent voor 4G en 89,5 procent voor 3G. De resultaten van Orange liggen tussen de twee operatoren. Voor zogeheten 'deep indoor' bereik nemen de verschillen nog toe.

Hoe kun je mailen?

Een e-mail schrijven

  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Klik linksboven op Opstellen .
  3. Voeg ontvangers toe aan het veld Aan. Je kunt ontvangers ook toevoegen: In de velden Cc en Bcc. …
  4. Voeg een onderwerp toe.
  5. Schrijf je bericht.
  6. Klik onderaan de pagina op Verzenden.

Hoe herken je Belfraude?

Op het scherm een onbekend nummer. Als je opneemt begint er een bandje te lopen. Een stem zegt namens de nationale politie (of de Hoge Raad) te bellen. Je burgerservicenummer (BSN) is misbruikt, er is een arrestatiebevel tegen je uitgevaardigd, of je naam is gevallen in rechtszaak rond drugshandel.

Wie is +31 6 54 50 12 33?

+31654501233 / 0654501233 is een mobiel telefoonnummer uit Vodafone Libertel B.V. NL.

Hoe weet je of een nummer betalend is?

Kijk naar het nummer

0900-nummers zijn betalend en kunnen heel duur zijn. Let op! Betaalnummers schrijven soms het telefoonnummer anders om je in verwarring te brengen. Dan schrijven ze bijvoorbeeld 09 00 waardoor het een lokaal Gents telefoonnummer lijkt wanneer het eigenlijk om een betalend 0900-nummer gaat.

Welke nummers moet je niet bellen?

Neem nooit oproepen aan die beginnen met 0088 of +88. Bel ook nooit terug, dit kan je ontzettend veel geld kosten. Vaak krijg je dan een of andere commercial te horen of sta je heel lang in de wacht. Er zijn mensen die op deze manier honderden euro's zijn kwijtgeraakt.

Hoe begin je een klacht mail?

Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat. Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict. Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd. Voeg bewijzen toe als u die heeft.

Wat moet je niet doen bij een klacht?

Doe geen beloftes die je niet kunt waarmaken. Laat zien dat je met de cliënt meeleeft en dat je hem of haar begrijpt. Als de cliënt het gevoel heeft dat jullie op een lijn zitten, zal hij of zij eerder geneigd zijn om mee te werken. Op die manier is de kans groter dat de klacht onderling wordt afgehandeld.

Wat te doen als klantenservice niet reageert?

Als een bedrijf niet reageert, of het probleem niet oplost, stuur dan een aangetekende brief. Dit is een belangrijke stap in het proces. Een aangetekende brief is uw bewijsmateriaal en een belangrijk ijkpunt om de klacht officieel vast te leggen. Voor ontvangst van de brief zal het bedrijf moeten tekenen.

Hoe stuur je een klacht?

Zorg dat alle belangrijke zaken in de brief staan:

  1. Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat.
  2. Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict.
  3. Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd.
  4. Voeg bewijzen toe als u die heeft.
  5. Reageert de ander niet?
Adblock
detector